Publicat de pe

Brandul turistic al destinației Timiș/Banat

Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului în județul Timiș organizeaza vineri, 10 martie 2017, în Sala Multifuncțională a Consiliului Județean Timiș, la treia ediție a Conferinței Naționale de Turism cu tema Turism în Timiș – Turism în Banat: imagine și mesaj.
Conferința are scopul de a prezenta contextul general al turismului în Regiunea de Vest a României, de a pune în lumină obiectivele turistice de însemnătate europeană și mondială din această zonă, în încercarea de a stabili elementele definitorii pentru brandul turistic al destinației Timiș/Banat.
Tema brandingului nu a fost aleasă întâmplător, desemnarea Timișoarei drept Capitală Culturală Europeană a anului 2021 și necesitatea corelării acțiunilor de pregătire și promovare a destinației turistice Timiș/Banat în anii următori reprezentând principalele argumente ale acestei alegeri.
Vor fi reprezentate la eveniment instituții precum Ministerul Turismului, Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România, Federația Asociațiilor de Promovare a Turismului din România, Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană, Birourile de Promovare Turistică ale României în Europa, Institutul Francez, profesori universitari și studenți de la Academia de Studii Economice București și de la universitățile din vestul țării, reprezentanți ai autorităților locale și județene din Arad, Hunedoara, Caraș Severin și Timiș, operatori din turism din cele patru județe din vestul țării, specialiști în turism din întreaga țară ș.a.
APDT Timiș își propune astfel să ofere actorilor din turismul bănățean posibilitatea de a se prezenta și promova unitar, de a crea o imagine și un mesaj unitar al turismului în Banat, de a crea rețele de comunicare prin care să poată fi create programe și trasee comune la obiectivele turistice din Banat pentru turiștii așteptați în zona noastră în următorii ani.

Logo_BANATOUR

Logo Banat Turism